تغییر رژیم غذایی و نقش تولیدکنندگان در تغییر رژیم غذایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



در طول تاریخ رژیم های غذایی افراد به طور منظم تغییر کرده و اشکال پیچیده و هدفمندتری به خود می گیرند. با این حال, در برخی از نقطه, در دهه گذشته یا دو, این تغییرات همچنین شامل انحراف از "خوردن ناسالم".



تحقیقات و مطالعات مداوم انجام شده در قرن گذشته از نظر ویژگی های محصولات غذایی در طبیعت و مواد تولید شده توسط شرکت های مواد غذایی منجر به این واقعیت شده است که دانش بشر در مورد رژیم غذایی به طور مداوم در حال افزایش است و مواد قرار داده شده بر روی توده ها و توده های مردم هدفمند تر می شوند و حاوی اطلاعات جامعی در مورد میزان کالری هر غذا و ترکیبات خود هستند. مقدار عناصر کمیاب وارد بدن انسان به طوری که مردم حق انتخاب یک شیوه زندگی سالم تری.



دگردیسی در سنت های غذا و حضور شرکت ها

با ورود به عصر صنعتی شدن تولید و عرضه مواد غذایی نیز به سرعت در حال توسعه و دستخوش تغییراتی است و شرکت های غذایی می توانند با مطالعه و تحقیق در مورد انواع و اشکال غذا و کاوش در سلیقه خود به محصولات جدید و متنوع دسترسی پیدا کنند.



با گذشت زمان صنایع غذایی روز به روز تخصصی تر و تخصصی تر می شوند و سرانجام برندهای تولید کننده مواد غذایی هر کدام به صورت جداگانه در یکی از دسته ها و گروه های صنایع غذایی دارای مهارت و دانش و تجربه بالایی هستند و شروع به ابداع در زمینه خود می کنند.



همه این در قرن گذشته باعث شد, تقریبا به اندازه کل تاریخ بشر, توسعه و پیشرفت در تولید, ترکیب بندی, پردازش, و غیره. برای بسته بندی, تحویل و مصرف مواد غذایی ما.



این تنوع به سرعت بر شخصیت مردم تاثیر گذاشت و منجر به تغییر در رژیم غذایی مردم شد. مردم در سراسر جهان مدلهایی را که رهبران بهداشت و سازمانهای جهانی باید مدیریت کنند و همچنین مزایا و معایب انواع تغذیه را در نظر داشتند.





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مسعود
ت : جمعه 4 شهريور 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');